Skip to content

Norsk Fiskerinæring
  • Magasin
    • Siste utgave
    • Siden Sist
    • Alle utgaver
    • Alle tema/serier
  • Oppslagsverk
  • Leverandørregister
  • Søk
  • Mine favoritter
  • Logg inn
  • Min profil
  • Meny
  • Lukk
perm_identity Logg inn
menu Meny
  • Hjem
  • Om oss
  • For annonsører
  • Nettbutikk
  • Alle produkter
  • Handlekurv
  • Kontakt
  • +63959090
  • post@norskfisk.no
  • Magasin
  • Siste utgave
  • Arkiv
  • Oppslagsverk
  • Finn aktør, person eller artikkel
  • Finn leverandør
  • Bli abonnent

Lag en brukerprofil

  • Bli opplyst. Vi kjenner næringen etter over 60 år i bransjen.
  • Få innsikt. Vi analyserer og går i dybden.
  • Få oversikt. Over bransjen, aktuelle tema, aktørene.
  • Spar tid. Bruk våre verktøy for informasjon om nøkkelpersoner, bedrifter og leverandører.
Bli abonnent

Logg inn

  • Søk
  • Magasin
    • Siste utgave
    • Alle utgaver
  • Oppslagsverk
    • Finn aktør, person eller artikkel
  • Leverandørregister
    • Finn leverandør
  • Nettbutikk
    • Alle produkter
    • Handlekurv
  • Om oss
  • For annonsører
  • Kontakt
  • Bli abonnent
  • Logg inn
  • Kontakt
  • +63959090
  • post@norskfisk.no

Magasin

8 – 2022

Tilbake til utgaven Innholdsfortegnelse

Innhold nr. 8 – 2022

Lukk

Månedens Gullfisk

NF's blå

Brev fra leserne

Guldens Lupe

Meningspanelet

INGES hjørne

Sandøys kommentar

Månedens intervju

Norske lakseslakterier

Hempels kommentar

Ferdigsnakka

Sundnes kommentar

Bok på kroken

Fisk og Forskning

På tampen fra Provence

Duellen

Leder

NOR-FISHING 2022
Fished – Interessant utvikling

Fished stilte til tider mannsterkt med både eiere og stab: Her fra venstre Arne Lie Gundersen, Bjarne Anker, Simen Flak Fekjær, Tor Oskar Wilhelmsen, Steffen Pauschert og Even Ovnerud. Selska­pet må sies å ha et navn som burde gjøre det mulig å involvere seg i internasjonal sjømathandel. (Foto: HMS)
Utgave nr. 8

Hos den digitale sjømathandelplattformen Fished opplevde man at møteplassen Nor-Fishing fungerte riktig godt, uavhengig av offisielt besøkstall. Daglig leder Arne Lie Gundersen i Fished så også direkte positive utviklingstrekk under messa.

— Uansett om det er Nor-Fishing eller Aqua Nor, er messen i Trondheim først og fremst en møteplass der det er viktig å være. Hvor mange som er inne til enhver tid kan være væravhengig, men du møter jo folk. Og så må man kanskje gå rundt og være litt aktiv også. Det er en messe med masse kjentfolk; samarbeidspartnere og leverandører, men også potensielle kunder. Det jeg merket meg spesielt i år, var at sjømatselskapene også hadde stand. Det er interessant, og jeg tror det er klokt av dem å lage sin egen møteplass. Jeg håper det er en tendens at vi får en slik miks, sier Gundersen i selskapet som selv hadde en fin, streit stand ved D-hallen Fished er altså en plattform for handel med sjømat.

Norsk Fiskerinæring

Logg inn

Prøv gratis i 24 timer

 

 

Få innsikt og oversikt

Bli abonnent
Tilbake til utgaven
Til oppslagsverk
  • Kontakt

  • +47 63959090

  • post@norskfisk.no

  • Om oss
  • For annonsører
  • Personvern & vilkår
  • Min profil
  • Logg inn
  • Bli abonnent
  • Mine favoritter
  • Kunnskapsbank
  • Finn person
  • Finn aktør
  • Finn leverandør
  • Nettbutikk
  • Alle produkter
  • Handlekurv

Meld deg på nyhetsbrev

Viktige og tankevekkende historier - rett i innboksen din.

Ved å melde deg på nyhetsbrevet gir du samtykke til at Norsk Fiskerinæring kan lagre og behandle dine personopplysninger.

Vi sender ut nyhetsbrev 1-2 ganger i måneden. Vårt fokus er å gi deg innsikt og oversikt over viktige saker og hendelser.

Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet. © Norsk Fiskerinæring. Org. nr. 970 888 683. Norsk Fiskerinæring arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.

Design & utvikling av Kult Byrå