Skip to content
Norsk Fiskerinæring
  • Magasin
    • Siste utgave
    • Siden Sist
    • Alle utgaver
    • Alle tema/serier
  • Oppslagsverk
  • Leverandørregister
  • Søk
  • Mine favoritter
  • Logg inn
  • Min profil
  • Meny
  • Lukk
perm_identity Logg inn
menu Meny
  • Hjem
  • Om oss
  • For annonsører
  • Nettbutikk
  • Alle produkter
  • Handlekurv
  • Kontakt
  • +63959090
  • post@norskfisk.no
  • Magasin
  • Siste utgave
  • Arkiv
  • Oppslagsverk
  • Finn aktør, person eller artikkel
  • Finn leverandør
  • Bli abonnent

Lag en brukerprofil

  • Bli opplyst. Vi kjenner næringen etter over 60 år i bransjen.
  • Få innsikt. Vi analyserer og går i dybden.
  • Få oversikt. Over bransjen, aktuelle tema, aktørene.
  • Spar tid. Bruk våre verktøy for informasjon om nøkkelpersoner, bedrifter og leverandører.
Bli abonnent

Logg inn

  • Søk
  • Magasin
    • Siste utgave
    • Alle utgaver
    • Artikkelserier
  • Oppslagsverk
    • Finn aktør, person eller artikkel
  • Leverandørregister
    • Finn leverandør
  • Nettbutikk
    • Alle produkter
    • Handlekurv
  • Om oss
  • For annonsører
  • Kontakt
  • Bli abonnent
  • Logg inn
  • Kontakt
  • +63959090
  • post@norskfisk.no

Magasin

9 - 2018

Tilbake til utgaven Innholdsfortegnelse

Innhold nr. 9 – 2018

Meningspanelet
Fem på konferanse
NF's blå
Månedens Gullfisk
Leder
Lek med tall
Smånytt fra sjømatnæringen
Duellen
Nye investeringer
Ferdigsnakka
Faste skribenter
På tampen fra Provence
Sandøys kommentar
Lov og Rett
Bok på kroken
Månedens intervju
Nye investeringer
Meningspanelet
Frode Blakstad

Nye investeringer

Rett nord for Seir

«Seir» er nybygg nummer fire for Harams-rederiet — også dette levert fra Vaagland Båtbyggeri. Bedre kvalitet, mer tilrettelagt, større automatiseringsgrad, dragerbrønn og mindre utslipp er stikkord for nyskapningen. Vel så viktig at man ikke ser ut til å gå opp for dyktige folk i nærmiljøet som vil være med ut.

Innen dette kommer på trykk er nye «Seir» forlengst på plass i Barentshavet for å ta det rederiet har spart opp av kvoter i påvente av nybåten. Den måler vel 53 meter og autolinesystemet har en kapasitet på 65.000 krok.
Utgave nr. 9

Skrevet av:

Hans Morten Sundnes

Journalist
Norsk Fiskerinæring

Logg inn

Prøv gratis i 24 timer

 

 

Få innsikt og oversikt

Bli abonnent
Tilbake til utgaven
Til oppslagsverk
  • Kontakt

  • +47 63959090

  • post@norskfisk.no

  • Om oss
  • For annonsører
  • Personvern & vilkår
  • Min profil
  • Logg inn
  • Bli abonnent
  • Mine favoritter
  • Kunnskapsbank
  • Finn person
  • Finn aktør
  • Finn leverandør
  • Nettbutikk
  • Alle produkter
  • Handlekurv

Meld deg på nyhetsbrev

Ved å melde deg på nyhetsbrevet gir du samtykke til at Norsk Fiskerinæring kan lagre og behandle dine personopplysninger.

Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet. © Norsk Fiskerinæring. Org. nr. 970 888 683. Norsk Fiskerinæring arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.

Design & utvikling av Kult Byrå