Skip to content
Norsk Fiskerinæring
  • Magasin
    • Siste utgave
    • Siden Sist
    • Alle utgaver
    • Alle tema/serier
  • Oppslagsverk
  • Leverandørregister
  • Søk
  • Mine favoritter
  • Logg inn
  • Min profil
  • Meny
  • Lukk
perm_identity Logg inn
menu Meny
  • Hjem
  • Om oss
  • For annonsører
  • Nettbutikk
  • Alle produkter
  • Handlekurv
  • Kontakt
  • +63959090
  • post@norskfisk.no
  • Magasin
  • Siste utgave
  • Arkiv
  • Oppslagsverk
  • Finn aktør, person eller artikkel
  • Finn leverandør
  • Bli abonnent

Lag en brukerprofil

  • Bli opplyst. Vi kjenner næringen etter over 60 år i bransjen.
  • Få innsikt. Vi analyserer og går i dybden.
  • Få oversikt. Over bransjen, aktuelle tema, aktørene.
  • Spar tid. Bruk våre verktøy for informasjon om nøkkelpersoner, bedrifter og leverandører.
Bli abonnent

Logg inn

  • Søk
  • Magasin
    • Siste utgave
    • Alle utgaver
  • Oppslagsverk
    • Finn aktør, person eller artikkel
  • Leverandørregister
    • Finn leverandør
  • Nettbutikk
    • Alle produkter
    • Handlekurv
  • Om oss
  • For annonsører
  • Kontakt
  • Bli abonnent
  • Logg inn
  • Kontakt
  • +63959090
  • post@norskfisk.no

Magasin

2 - 2020

Tilbake til utgaven Innholdsfortegnelse

Innhold nr. 2 – 2020

Lukk

Leder

Viktige fiskerikommuner

Ferdigsnakka

På tampen fra Provence

Sundnes kommentar

Nye investeringer

Nye investeringer

Nye investeringer

Hempels kommentar

Smånytt fra fiskerinæringen

Månedens intervju

Duellen

Høyviks kommentar

Lek med tall

Fem på konferanse

Norges 35 største fiskebåtrederier

Marte Vassbotten

Tar ordet

Verdibasert ledelse

Slit du med å motivere dine medarbeidarar? Må du detaljstyre meir enn ønska?

REMA-skolen er et viktig fundament i Reitangruppen, og bygger på verdibasert ledelse. Hvert år tar REMA-skolens Talentprogram opp rundt 40 unge for å utdanne dyktige kjøpmenn. Her årets kull. Alle har et sterkt ønske om å drive egen REMA 1000-butikk i fremtiden.

Skrevet av:

Marte Vassbotten

Utgave nr. 2 - 2020

 

Marte Vassbotten er Manager i PwC Norway. Hun er en engasjert rådgiver i PwC Seafood med lidenskap for sjømat. Hun er «født og oppvokst» på merdkanten i familieeid oppdrettsselskap, og har flere års erfaring i næringen. Marte har tidligere jobbet i Skretting, en ledende produsent av fôr til havbruk, og IntraFish Media, som leverer globale sjømatnyheter. Marte har vært nasjonal ambassadør for “Laks er viktig for Norge” på TV og internett, og styremedlem i YoungFish Vest.

 

Slit du med å motivere dine medarbeidarar? Må du detaljstyre meir enn ønska? Er det utfordrande å rekruttere og behalde dei rette folka? I så fall er du ikkje aleine. 6 av 10 NHO-bedrifter melder om eit kompetansebehov dei ikkje klarar å dekke. Verksemder i distrikta er særleg utsett.

Rapporten «Ei konkurransedyktig og kunnskapsbasert havbruksnær­ing» beskriv utdanningsrevolusjonen som ei utfordring. Den har skapt sterk gravitasjon mot nasjonale og regionale sentra til ulempe for utkantstrøk. Teknologiske endringar og strengare krav aukar behovet for utdanna arbeidstakarar. Dei stiller andre krav til miljøet på arbeidsplassen. Fråværet av interne karrieremoge­legheiter i små, familieeigde bedrifter fører til at sjømatnærin­ga tapar kampen om dei unge talenta.

 

Bonus til bry eller godt ry?

Oppdrettsnæringa tilbyr attraktive ordningar. Media skriv om rekordhøge bonusar, den eine høgare enn den andre. Særleg hjå lokale oppdrettarar; ofte ein peikepinn på eit suksessfullt driftsår.

Det er flott at næringa deler overskotet med tilsette. Det er ingen tvil om at dette skapar eit godt ry. Men er det nok til å behalde og tiltrekke dei rette folka? Dessverre kan den ytre motivasjon fortrenge den indre motivasjonen ved at det blir for stort fokus på løn, bonus og måloppnåing. Faktorane som motiverer mest på arbeidsplassen, ifølgje ei undersøking av Stamina Census i 2017, er gleda over å gjere ein god jobb, interessante utfor­dringar og tilhøyrsle. Overraskande er måloppnåing faktoren som motiverer minst.

Vi går mot eit skifte. Neste generasjons arbeidstakarar — gener­asjonane Y og Z — krev ei ny tilnærming til leiing. Dei ønsker individuell oppfølging og utvikling og spennande arbeidsoppgåver. Dei vil arbeide for ei bedrift som samsvarer med eigne verdiar. Måten du styrar bedrifta på kan vere ein del av løysinga.

Norsk Fiskerinæring

Logg inn

Prøv gratis i 24 timer

 

 

Få innsikt og oversikt

Bli abonnent
Tilbake til utgaven
Til oppslagsverk
  • Kontakt

  • +47 63959090

  • post@norskfisk.no

  • Om oss
  • For annonsører
  • Personvern & vilkår
  • Min profil
  • Logg inn
  • Bli abonnent
  • Mine favoritter
  • Kunnskapsbank
  • Finn person
  • Finn aktør
  • Finn leverandør
  • Nettbutikk
  • Alle produkter
  • Handlekurv

Meld deg på nyhetsbrev

Viktige og tankevekkende historier - rett i innboksen din.

Ved å melde deg på nyhetsbrevet gir du samtykke til at Norsk Fiskerinæring kan lagre og behandle dine personopplysninger.

Vi sender ut nyhetsbrev 1-2 ganger i måneden. Vårt fokus er å gi deg innsikt og oversikt over viktige saker og hendelser.

Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet. © Norsk Fiskerinæring. Org. nr. 970 888 683. Norsk Fiskerinæring arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.

Design & utvikling av Kult Byrå