Skip to content
Norsk Fiskerinæring
  • Magasin
    • Siste utgave
    • Siden Sist
    • Alle utgaver
    • Alle tema/serier
  • Oppslagsverk
  • Leverandørregister
  • Søk
  • Mine favoritter
  • Logg inn
  • Min profil
  • Meny
  • Lukk
perm_identity Logg inn
menu Meny
  • Hjem
  • Om oss
  • For annonsører
  • Nettbutikk
  • Alle produkter
  • Handlekurv
  • Kontakt
  • +63959090
  • post@norskfisk.no
  • Magasin
  • Siste utgave
  • Arkiv
  • Oppslagsverk
  • Finn aktør, person eller artikkel
  • Finn leverandør
  • Bli abonnent

Lag en brukerprofil

  • Bli opplyst. Vi kjenner næringen etter over 60 år i bransjen.
  • Få innsikt. Vi analyserer og går i dybden.
  • Få oversikt. Over bransjen, aktuelle tema, aktørene.
  • Spar tid. Bruk våre verktøy for informasjon om nøkkelpersoner, bedrifter og leverandører.
Bli abonnent

Logg inn

  • Søk
  • Magasin
    • Siste utgave
    • Alle utgaver
  • Oppslagsverk
    • Finn aktør, person eller artikkel
  • Leverandørregister
    • Finn leverandør
  • Nettbutikk
    • Alle produkter
    • Handlekurv
  • Om oss
  • For annonsører
  • Kontakt
  • Bli abonnent
  • Logg inn
  • Kontakt
  • +63959090
  • post@norskfisk.no

Magasin

10 - 2019

Tilbake til utgaven Innholdsfortegnelse

Innhold nr. 10 – 2019

Lukk

Månedens intervju

Leder

Meningspanelet

NF's blå

Marte Vassbotten

Fem på konferanse

Lek med tall

Duellen

Smånytt fra fiskerinæringen

Fisk og Forskning

Månedens Gullfisk

Lov og Rett

Sandøys kommentar

Ferdigsnakka

Bok på kroken

Hempels kommentar

Høyviks kommentar

Nye investeringer

Hempels kommentar

Marte Vassbotten

Tar ordet

Produkt og tenester kundane vil elske

Designtekning kan vere ei gullgruve dersom du har ei problemstilling du ikkje veit svaret på, og som du har lyst til å utforske. Det beste som kan skje er at kundane dine kjem til å elske det.

Da Airbnb holdt på å gå konkurs, fikk eierne av selskapet tatt bedre bilder av de leilighetene som var for utleie. De nye bil­dene gjorde at inntektene ble doblet.

Skrevet av:

Marte Vassbotten

Utgave nr. 10

 

av Marte Vassbotten, Manager PwC Seafood

Ønsker du å skape nye produkt og tenester som kundane vil elske? Har du ei problemstilling som du gjerne skulle ha utforska? Vil du bli betre kjent med eksisterande og nye kundar, eller utforske ei ny, kreativ tilnærming til innovasjon? Designtenking kan vere metoden som opnar nye moglegheiter for ditt selskap.

Design Thinking, eller designtenking, er nesten like nytt som det norske oppdrettseventyret. Det byrja så smått å ta form allereie på sekstitalet. Metoden sprang ut i frå ingeniørar, arkitektar, industridesignarar og kognitive forskarar som arbeidde med kol­lektiv problemløysing.

Tidlegare var designarar berre involvert i dei siste fasane av produkt- og tenesteutvikling, nemleg estetikken og funksjonalite­ten til sluttproduktet. I dag gjennomsyrer designtenking heile produkt- og tenesteutviklingsprosessen. Mange selskap brukar metoden som ein konkurransefordel. Tankegangen har blitt ein del av bedriftskulturen. Til dømes hjå Apple, Tesla og Ikea.

Designtenking handlar om å skape glede for kundane, ikkje korleis kundane kan passe inn i det vi allereie har skapt. Med andre ord å skape nye produkt og tenester med kunden i sentrum eller å samskape med brukaren. Vi forsøker å finne ut kva ønsker og behov kundane har. Målet er å skape opplevingar som kundane vil elske.

Auka inntening og nye kundar

Airbnb, ein populær plattform for å leige ut heimen sin til turistar, heldt på å gå konkurs i 2009. Airbnb hadde nettopp lansert konseptet, men sleit med å bli lagt merke til. Ei utfor­dring var at bileta som utleigarane lasta opp på plattformen var av svært dårleg kvalitet. Gründerane besøkte alle utleigarane i New York, fekk tilbakemelding på deira erfaring med å bruke plattformen og tok profesjonelle bilete for utleigarane sine. Ved å forbetre bileta, dobla dei inntekta. I dag kan ein bestille gratis fotograftenester på Airbnb når ein skal marknadsføre heimen sin. Naturlegvis har designtenking blitt ein viktig del av innovasjonsprosessen i Airbnb.

Norsk Fiskerinæring

Logg inn

Prøv gratis i 24 timer

 

 

Få innsikt og oversikt

Bli abonnent
Tilbake til utgaven
Til oppslagsverk
  • Kontakt

  • +47 63959090

  • post@norskfisk.no

  • Om oss
  • For annonsører
  • Personvern & vilkår
  • Min profil
  • Logg inn
  • Bli abonnent
  • Mine favoritter
  • Kunnskapsbank
  • Finn person
  • Finn aktør
  • Finn leverandør
  • Nettbutikk
  • Alle produkter
  • Handlekurv

Meld deg på nyhetsbrev

Viktige og tankevekkende historier - rett i innboksen din.

Ved å melde deg på nyhetsbrevet gir du samtykke til at Norsk Fiskerinæring kan lagre og behandle dine personopplysninger.

Vi sender ut nyhetsbrev 1-2 ganger i måneden. Vårt fokus er å gi deg innsikt og oversikt over viktige saker og hendelser.

Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet. © Norsk Fiskerinæring. Org. nr. 970 888 683. Norsk Fiskerinæring arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.

Design & utvikling av Kult Byrå